blog

AÇLIK KRİZLERİNİZİ BASTIRACAK 4 EFSANE YİYECEK

Yapılan diyetler neticesinde uzun süre aç kaldığınız oluyordur elbet. Bu yüzden zayıflamak isteyenler için açlığı bastırmak bir hayli zor oluyor.

Diyet uygulayan ve bu esnada açlığını bastırma yöntemleri bulmaya çalışanlar, bu yiyecekleri mutlaka açlık krizlerinde tüketmeliler.

1-Muz

Oldukça doyurucu etkisi olan muz, özellikle ara öğünlerinizde mutlaka tüketmelisiniz. Muz zengin miktarda kalori, protein, sodyum, potasyum ve magnezyum içerdiğinden sizi uzun süre tok tutacaktır.

2-Kefir

Başlı başına bir aminoasit kaynağı ve oldukça besleyicidir. İçerdiği kompleks karbonhidrat ve lif sayesinde uzun süre tok hissetmenizi sağlar. Kefir pek çok vitamin ve mineral açısından da oldukça zengin bir içecektir.

3-Badem

Hem spor yapanların hem de diyet yapanların sıklıkla tüketmesi gereken gıdalardan.

Bademin yüksek derecede kaliteli protein içermesi ve oldukça sağlıklı yağlardan zengin olması siz uzun süre tok tutar.

Ayrıca içerisinde demir, çinko, kalsiyum ve potasyum mineral barındırıyor. Günde ortalama 8-10 adet badem tüketimi sizi daha uzun süre tok tutacaktır.

4-Elma

Açlığınızı 1 adet elma ile çok rahat bastırabilirsiniz. Yoğun miktarda lif ve su içerdiğinden sizi daha uzun süre tok tutar.Kan şekerini dengeleyici özelliği vardır. Her gün ara öğünlerinizde tüketebileceğiniz oldukça faydalı bir meyvedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir