diyet_blog

DİYET YAPANLARIN YAPTIĞI 4 HATA

Yazın gelmesiyle birlikte birçoğumuz diyet telaşına girdi. Fazla kilolardan kurtulmak için bir sürü alternatif liste hazırlamışsınızdır mutlaka. Üstelik bu listeler zaman zaman herhangi bir uzmana danışılmadan yapılır ve sonu hiç beklemediğimiz şekilde sonuçlanabilir. Diyet yaparken mutlaka dikkat etmeniz gerekenleri listeledik.

1- Karbonhidratlarla proteini ayırmak

Yeterli ve dengeli beslenme, bütün öğünlerde tüm besin gruplarından yeterli miktarda almak gerekir. Her öğünde protein, karbonhidrat, vitaminler, yağ ve su gibi temel unsurlar yer almalıdır.

2- Az yemek yemek

Uzun süre aç kalmak kan şekerinizi düşüreceğinden çok çabuk yorgun ve dirençsiz kalmanıza neden olur. Ara öğünleri atlamamaya dikkat etmelisiniz.

3- Zayıflama İlaçları kullanmak

Zayıflama ilaçları içerdiği etken maddelerle bireylerde farklı etkiler gösterir. Zayıflama ilacı kullanan bireylerin ilerleyen dönemlerde tekrar kilo aldıkları görülür. Bu tarz ilaçları kullanmadan önce mutlaka bir uzmana danışınız.

4- Spor yapmadan diyet yapmak

Diyet yapıldığında genellikle spor yapmaktan kaçınılır. Diyet yaparken kas oranınızı arttıracak herhangi bir antrenman programı direncinizi ve kas yapınızı güçlendirerek metabolizmanıza canlılık verecektir. Diyet ile birlikte yapılan fiziksel aktiviteler kalıcı kilo vermenize ve daha sıkı bir vücut yapısına ulaşmanıza yardımcı olur.

Bu bilgiler internetten derlenerek hazırlanmıştır. Daha iyi bir diyet programı için uzmanınıza danışınız.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir