RAMAZANDA SAĞLIKLI VE FİT KALMANIN 9 PÜF NOKTASI

Ramazan ayında uzun süre hareketsiz kalmak, spora vakit ayıramamak ve geç saatlerde yüksek kalorili yemekler yemek formunuzu kaybetmenize neden olabilir.

  • Oruçlu olduğunuz günlerde ağır spor antrenmanlardan kaçının.
  • İftardan sonra en az 30 dakika ağır tempolu yürüyüşler yapın.
  • İftarda yüksek karbonhidrat içeren besinlerden kaçının.
  • Protein, karbonhidrat ve yağın her birini içeren besinlerden oluşan besinler tüketin.
  • Günde en az 2 litre su içmeyi ihmal etmeyin.
  • Yüksek şeker içeren tatlılardan uzak durun.
  • Oruçlu olunacağı için kafein içeren içeceklerden uzak durun. (Kahve ve çay)
  • Özellikle sahurda bol miktarda lif içeren besinleri tercih edin. (Tahıl, kurubaklagil ve sebzeler)
  • Vitamin ve mineral alımını mutlaka desteklemelisiniz.

Daha sağlıklı ve formda bir ramazan ayı geçirmeniz dileğiyle:)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir